Posted in Հայրենագիտություն

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն նախագիծ

Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին։

Մխիթար Սեբաստացին գիտնական էր, մշակութային և եկեղեցական գործիչ, Մխիթարյան միաբանության հիմնադիրը: Ծնվել է Սեբաստիա քաղաքում 1676թ.-ի փետրվարի 17-ին և, ի պատիվ մանուկ Քրիստոսի կնքվել Մանուկ անունով։1685-1691թթ. սովորել է Սեբաստիայի Սբ. Նշան վանքում, որտեղ էլ Մխիթար անունով սարկավագ է օծվել։ Դեռ վաղ տարիքում մտադրվել է հիմնել կրոնական միաբանություն հայ ժողովրդի հոգևոր և իմացական կարիքները հոգալու համար:

Ի՞նչն եմ սիրում կրթահամալիրում:

Ես սիրում եմ ազատությունը և կարգապահությունը, որը վայելում ենք դպրոցում(Չեն պարտադրում դպրոցական զգեստ հագնել), սիրում եմ որ, ուսուցիչներն խիստ չեն, լավ ընկերներ են։

Հաշվել, թե՞ ընտանիքում քանի սեբաստացի կա:

Մեր ընտանիքում մենակ ես եմ սեբաստացի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *