Posted in Մայրենի

Երկիր որտեղ ոչ մի- բան -չի կարելի

Մի օր ես անտառում քայլում էի, բայց մի պահ ես հայտնվեցի մի աշխարում ։ Այնտեղ շատ տարօրինակ էր, ես այնտեղ տեսա մի մարդ այդ պահին ես շա՜տ ծարավեցի և ասացի

-ին՞չ է եղել և կարելի է ջուր խմել

այդ մարդը ասաց

-ոչ իհարկե ոչ

ես այդ պահին արագ շատ արագ վազեցի մի անտառ։

Մի քանի օր անց ես ուզեցի ինձ տուն գնել և հարցրեցի

-կարելի է տուն գնել

նրանք ասացին ինձ մի հուշում

-այս աշխարհը այնպես աշխարհ է, որ ոչ մի բան չի կարելի և դուք տուն չեք կարող գնել

ես ասացի

-շնորհակալություն ես ամեն ինչ հասկացա

և ես շարունակեցի իմ ճանապարհը։

Ճանապարհին ես տեսա մի աղջկա, որ նույնպես պատահական հայտնվեց այս աշխարհում և այս ուզեցի ծանոթանալ։

-բարև դու էլ ես պատահակա՞ն հայտնվել այս աշխարհում

նա ասաց

-այո ես բան չեմ հասկանում

ես ասացի

-այս աշխարհը այնպես է, որ ոչ մի բան չի կարելի

նա ասաց

-շնորհակալություն

ես ասացի

-տեսնում եմ ա՜յ էնտեղ մի տուն կա փայտից արի այնտեղ քնենք որովհետև արդեն գիշեր է։

նա ասաց հա և մյուս օրը ես հայտնվեցի իմ աշխարհում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *