Posted in բնագիտություն

Իմ երկրագործական ամառը

Ողջու՝յն, ես Էմիլին եմ։ Այսօր ես կպատմեմ իմ ամառային առձակուրդների մասին։

Ես առանձնապես տեղ չեմ գնացել։

Մենք դասարանով գնացել էինք Արատես։

Այտնեղ մնացել էինք 3 օր։ Դե 3 առավոտ 2 գիշեր։

Այնտեղ մենք տարբեր տեղեր գնալուց աղբ էինք հավաքում։

 Շատ լավ ժամանակ էինք անցկացնում։

Այդ օրերից մեկը իմ մայրիկի ծննդյան օրն էր։

Հետո ես գնացել եմ Վրաստան, Բաթումի։

 Մենք լավ հանգստացանք։

Որ բան չկար անելու, ես շշով ջուր էի վերցնում և գնում ծաղիկները ջրում։

 Այդ ամենից ինձ դուր եկավ հոթելը😁։ Ես ծով շատ չեմ սիրում, բայց լողավազան․․․․․․շաաատ եմ սիրում։

Երբ արդեն գնում էինք Հայաստան մի քանի օր հետո սկսեցի տնայինները անեմ։

Ես նաև շատ ժամանակ եմ անցկացրել քույրիկիս հետ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *